مشتریان گرامی به علت نوسانات ارزی، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید.تمامی موجودی های سایت به روز می باشد. و تمامی مراحل سفارش با پیامک پیگیری می شود.09189824036
مشتریان گرامی به علت نوسانات ارزی، لطفا قبل از سفارش تماس بگیرید.تمامی موجودی های سایت به روز می باشد. و تمامی مراحل سفارش با پیامک پیگیری می شود.09189824036
1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
برای تغییر ایمیل، با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@banehoriginal.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ:لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
3- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت و پیگیری سفارش
1- دوست دارم از بانه اورجینال خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ: علاوه بر سابقه بانه کالا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت بانه کالا با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین بانه اورجینال با بیش از چند سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده . بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد بانه کالا استفاده کنید.
2- آیا برای خرید ازبانه اورجینال، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
3- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
4- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ: ببانه اورجینال با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.
5- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت بانه اورجینال با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
6- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ:تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.
7- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با بانه کالا تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش بانه کالا با شما تماس خواهند گرفت.
8- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:بله ، این امکان هم برای خریدارانی که قادر به ثبت سفارش از طریق اینترنت نیستند فراهم شده است شما میتوانید با شماره 09189824036 تماس حاصل نمایید
کالاهای عرضه شده در بانه اورجینال
1- آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت بانه اورجینال با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار بانه کالا موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته به ندرت برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
2- آیا تعداد خرید از یک کالا در بانه اورجینال محدودیتی دارد؟
پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در بانه اورجینال وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
3- پیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند.
4- آنلاک فکتوری (unlock factory) چیست و آیا آیفونهای ارایه شده در وبسایت بانه اورجینال آنلاک فکتوری هستند؟
پاسخ: آنلاک فکتوری یعنی دستگاه شما از طرف شرکت اپل به طور قانونی قابلیت استفاده از هر سیم کارتی را داراست. کلیه گوشیهای موبایل اپل در بانه کالا فقط به صورت آنلاک عرضه میشوند و با هر سیم کارتی قابلیت استفاده دارند.
5- آیا میتوانم از پارت نامبر محصولات اپل ارایه شده در وب سایت مطلع شوم؟
پاسخ: لازم به ذکر است که خط تولید محصولات با پارت نامبرهای مختلف متفاوت نیست و به محصولات بعد از تولید پارت نامبر اختصاص مییابد و از لحاظ سخت افزاری نیز تفاوتی ندارند. به هر روی به دلیل وجود محصولات مختلف در انبار بانه کالا امکان اعلام پارت نامبر برای مشتریان محترم وجود ندارد.
پرداخت
1- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ: شما به صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید.
همگی کاربران بانه اورجینال میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایتبانه اورجینال ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده در سایت بانه اورجینال برای همه کاربران وجود دارد. در صورتی که سفارش را بصورت پرداخت درب منزل ثبت کرده باشید میتوانید بعد از تحویل گرفتن سفارش مبلغ را به مامور پست پرداخت نمایید
2- با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ: شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت بانه کالا، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
هم اکنون بانکهای آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرضالحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
3- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیتهایی دارد؟
پاسخ: بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان بانه کالا به مشتری اعلام خواهد شد.
4- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
5- آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
6- آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی بانه اورجینال از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت بانه اورجینال امن است؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از
بانه اورجینال که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
ارسال سفارشات
1- سفارش خود را به چه روشهایی میتوانم تحویل بگیرم؟
پاسخ: در سرتاسر کشور سفارشها با پست ارسال میشوند و در حال حاضر تیپاکس و سایر سیستم های حمل و نقل در شهر بانه نمایندگی ندارند و تنها از ارسال سفارش از طریق پست امکان پذیر است
برای لوازم خانگی سنگین نظیر لباسشویی ،ظرفشویی و یخچال و همچنین انواع تلویزیون و سینمای خانگی فقط از طریق باربری مخصوص بانه اورجینال امکان پذیر و هزینه ارسال کالا ها بسته به قیمت و نوع کالا متغیر است که در هنگام ثبت سفارش به اطلاع خریدار میرسد
2- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
3- آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
پاسخ: زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 1 الی 7 روز متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد.
درباره سفارشهای با آدرس تحویل تهران، شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید.
4- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.
زمان رسیدن ارسالها پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 1 الی 7 روز متغیر است.
5- میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به بانه اورجینال به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
پاسخ: خیر،
6- سفارشات چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ: همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، در اولین ساعات کاری به پست تحویل داده میشوند و رسید پستی از طریق SMS و ایمیل به شما اطلاع داده میشود
7- آیا میتوانم سفارشی را که با پست ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
در بانه اورجینال اکثریت کالاها بدلیل گمرکی نبودن آنها دارای گارانتی نمی باشند با این حال، مهلت تست دستگاه ها 10 روز کاری می باشد.
قیمت
1- آیا قیمت محصولات در سایت بانه اورجینال به روز هستند؟
پاسخ: بله، بانه اورجینال به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
2- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمتها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ: بله،شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت همکاری با ما تماس بگیرید
3- آیا قیمتهای بانه اورجینال نسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ: سیاست قیمت گذاری در بانه اورجینال مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در فروشگاه ما کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از بانه اورجینال برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها قیمتهایی منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند.
4- آیا در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟
پاسخ: در صورتی که قیمت کالایی پس از ثبت سفارش کاهش یابد، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود.
لپتاپ استوک کارکرده و دست دوم از بانه، خرید لپتاپ از بانه، لپتاپ استوک بانهلپتاپ استوک کارکرده و دست دوم از بانه، خرید لپتاپ از بانه، لپتاپ استوک بانهلپتاپ استوک کارکرده و دست دوم از بانه، خرید لپتاپ از بانه، لپتاپ استوک بانهلپتاپ استوک کارکرده و دست دوم از بانه، خرید لپتاپ از بانه، لپتاپ استوک بانه